Kraj

Konkurs dla blogerów nagradza sztabkami złota

Mennica Wrocławska ogłasza konkurs na najlepszy blog o oszczędzaniu.

Mennica Wrocławska, jeden z ważniejszych podmiotów promujących inwestycję w złoto i srebro, stawia na promocję tematu oszczędzania i finansów. Z początkiem stycznia br. spółka ogłosiła konkurs, w którym internauci wybiorą najlepiej prowadzony blog dotyczący oszczędzania i finansów osobistych.

Szeroko pojęty temat zarządzania finansami, lokowania oszczędności czy wydawania pieniędzy jest zdaniem marketera szczególnie ważny i wzbudza ogromne zainteresowanie społeczeństwa. Mennica Wrocławska ogłosiła dla blogerów konkurs na najlepszy blog o oszczędzaniu. Swoje strony blogerzy mogą zgłaszać od 1 do 31 stycznia 2013 roku. W lutym, przez cały miesiąc, internauci będą mogli oddawać głosy na najlepszy ich zdaniem blog. Zwycięzca otrzyma 10-gramową sztabkę złota o przybliżonej wartości 1850 zł, a nagrodą dla wyróżnionych będzie 9 srebrnych monet o wadze tzw. 1 uncji trojańskiej (31,1 g).
Na stworzonej na potrzeby konkursu stronie WWW znajduje się specjalna zakładka “materiały dla blogerów”, w której zamieszczone zostały kreacje i różne materiały pomocne przy promowaniu uczestnictwa w konkursie. Blogerzy mogą je wykorzystać na własnych stronach, aby w ten sposób zachęcić internautów do głosowania.

Zarząd Mennicy Wrocławskiej dokona wstępnej analizy blogów pod kątem spełnienia warunków uczestnictwa w konkursie. Kolejny etap to już głosowanie internautów, które rozpocznie się 1 lutego br. Blogi zgłaszane do konkursu mogą być tworzone zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Informacje na stronie nie muszą dotyczyć tylko tematów inwestowania. Mogą to być również sugestie czy rady, np. jak zmniejszyć zużycie prądu, wody lub innych mediów, wpisy dotyczące produktów wspierających oszczędzanie (np. lokaty bankowe i inne formy lokowania pieniędzy), a także porady konsumenckie traktujące o korzystnych zakupach produktów, których konsekwencją jest właśnie oszczędzanie pieniędzy.

Informacje o plebiscycie pojawią się w placówkach i będą komunikowane m.in. przez Facebooka na fanpage’u, za prowadzenie którego odpowiada Mennica Wrocławska.