Kraj

Nowy pakiet w ofercie Atmediów, ceny utrzymane

Broker utrzymał dotychczasową politykę reklamową. Wprowadził jednak nowy pakiet wideo.

Atmedia rozpoczynają sprzedaż reklam na luty, jednocześnie wprowadzając tegoroczną strategię sprzedażową. Ceny reklam w telewizji nie zmienią się w stosunku do ubiegłorocznych. Spółka utrzymuje też modele zakupowe wprowadzone w 2012 r. Nowością ma być pakiet w obszarze nowych mediów. Połączono w nim serwisy tematyczne, witryny wideo, aplikacje na urządzenia mobilne i reklamę w telewizorach podłączonych do sieci (Smart TV). Oferta sprzedaży internetowego wideo (@vod) stworzona na wzór telewizyjnej zakłada teraz możliwość wyboru pomiędzy @max (gwarancja szerokiego dotarcia), @yourtarget (dotarcie do wybranych grup demograficznych korzystających z VoD) i @single (reklama w wybranym serwisie, aplikacji). Według ubiegłorocznego badania Atmediów “Siła uVODzenia” wynikało, że 46 proc. internautów w Polsce korzystało z VoD.