Kraj

Trwa projekt "Lepiej Żywca"

Marka wspiera słowne potyczki konsumentów.

Trwa projekt "Lepiej Żywca"
Do 13 stycznia 2013 r. potrwa konkurs “Lepiej Żywca” organizowany przez markę Żywiec. Aktywacja konsumencka, będąca częścią kampanii reklamowej, której celem jest prezentowanie bardziej dynamicznej i pomysłowej twarzy marki, spotkała się z pozytywnym odzewem. Uczestnicy nadsyłają średnio ponad 11 tysięcy haseł dziennie, w związku z czym organizatorzy zebrali ich ponad pół miliona. Stronę internetową marki odwiedziło w tym czasie blisko 660 tysięcy osób.

Autorem projektu “Lepiej Żywca” jest agencja Men at Work, która przygotowała także projekty limitowanych opakowań oraz kampanię outdoorową i prasową dotyczącą nowej promocji konsumenckiej. Za obsługę internetową konkursu odpowiada Pride & Glory Interactive. Media zakupił dom mediowy Macroscope OMD, za obsługę PR odpowiedzialna jest agencja TBWA PR. Pomysłodawcą nowego pozycjonowania jest agencja DDB Warszawa.

Projekt otrzymał szerokie wsparcie marketingowe w punktach sprzedaży, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w środkach transportu publicznego oraz w prasie.