Do 13 stycznia 2013 r. potrwa konkurs “Lepiej Żywca” organizowany przez markę Żywiec. Aktywacja konsumencka, będąca częścią kampanii reklamowej, której celem jest prezentowanie bardziej dynamicznej i pomysłowej twarzy marki, spotkała się z pozytywnym odzewem. Uczestnicy nadsyłają średnio ponad 11 tysięcy haseł dziennie, w związku z czym organizatorzy zebrali ich ponad pół miliona. Stronę internetową marki odwiedziło w tym czasie blisko 660 tysięcy osób.
Autorem projektu “Lepiej Żywca” jest agencja Men at Work, która przygotowała także projekty limitowanych opakowań oraz kampanię outdoorową i prasową dotyczącą nowej promocji konsumenckiej. Za obsługę internetową konkursu odpowiada Pride & Glory Interactive. Media zakupił dom mediowy Macroscope OMD, za obsługę PR odpowiedzialna jest agencja TBWA PR. Pomysłodawcą nowego pozycjonowania jest agencja DDB Warszawa.
Projekt otrzymał szerokie wsparcie marketingowe w punktach sprzedaży, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w środkach transportu publicznego oraz w prasie.