Kraj

USP Zdrowie rusza z komunikacją korporacyjną

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie.

Ruszają kolejne działania prowadzone w ramach kampanii korporacyjnej USP Zdrowie. Jej celem jest poinformowanie, że za popularnymi markami produktowymi z segmentu OTC, takimi jak Apap, Ibuprom czy Gripex, stoi jedna firma.

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie. – Stworzony przez nas pay-off dzięki połączeniu elementów wody, powietrza i światła nawiązuje do genezy życia. Animacja w zestawieniu ze specjalnie skomponowaną muzyką pozwala zobrazować relację wybranych produktów z marką USP Zdrowie – komentuje kreację Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Communication Unlimited.

Spoty z nowym zakończeniem emitowane są obecnie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, działania digitalowe prowadzi Connectmedica, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Komunikacja jest powiązana z programem Stworzone dla Zdrowia, który obejmuje produkty USP Zdrowie, medium online – Hello Zdrowie oraz profil w Facebooku Stworzone dla Zdrowia, który cieszy się dużą popularnością – do 7 stycznia br. zgromadził już 21 464 fanów. W skład tych działań wchodzą również aplikacje mobilne: Walk and More, Zdrowe Zatoki, Pokonaj Grypę, Moje Witaminy.