M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chuck Norris zostaje w BZ WBK

Maciej Burlikowski | 9 stycznia 2013, 06:00

Według naszych informacji bank najprawdopodobniej przedłuży współpracę ze strażnikiem Teksasu.

Od blisko roku Bank Zachodni WBK reklamuje się, wykorzystując wizerunek amerykańskiego aktora Chucka Norrisa, w Polsce najlepiej znanego z roli Cordella Walkera - strażnika Teksasu w serialu o tym samym tytule. Według naszych informacji wszystko wskazuje na to, że bank - zadowolony z wyników dotychczasowych kampanii z jego udziałem - zdecyduje się kontynuować tę współpracę reklamową.

- Jesteśmy zadowoleni z efektów biznesowych i komunikacyjnych reklam z udziałem Chucka Norrisa i planujemy ich kolejne odsłony w tym roku - powiedziała nam Partycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu BZ WBK.
 
Pierwsza kampania reklamowa banku z Chuckiem Norrisem ruszyła 23 lutego ub.r.

BZ WBK słynie z zatrudniania do reklam zagranicznych sław. Do tej pory praktycznie co roku miał nową gwiazdę. W reklamach banku występowali: John Cleese, Leo Beenhakker, Danny DeVito, Gerard Depardieu i Antonio Banderas.

Kreacje dla BZ WBK przygotowuje agencja reklamowa Ogilvy & Mather, media zaś planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

4 stycznia br. sąd zarejestrował formalnie połączenie BZ WBK i Kredyt Banku, w wyniku którego BZ WBK stał się trzecim co do wielkości bankiem w Polsce pod względem aktywów, portfela kredytowego i depozytów. W około tysiącu placówek obsługuje 3,5 mln klientów.

17 grudnia ub.r. w MMP24 informowaliśmy, że największy polski bank PKO BP prawdopodobnie zdecyduje się przedłużyć kontrakt ze swoją gwiazdą reklamową - Szymonem Majewskim.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,