Kraj

Według SMG/KRC 68 proc. Polaków wie o akcji społecznej "Pij mleko"

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. przeprowadziła kolejną falę badań dotyczących ewaluacji kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki" prowadzonej przez...

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. przeprowadziła kolejną falę badań dotyczących ewaluacji kampanii społecznej “Pij mleko, będziesz wielki” prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). Według ostatnich analiz z akcją zetknęło się 68 proc. respondentów (rok wcześniej 59 proc.), a 88 proc. potrafi bezbłędnie przytoczyć hasło przewodnie reklam (w ub.r. 76 proc.). Na wysokim poziomie utrzymuje się liczba dzieci dorosłych respondentów, które zwróciły uwagę na reklamy, które im się podobają (89 proc.). Grupa 36 proc. ankietowanych rodziców zauważyła w ciągu ostatniego roku, że ich dzieci chętniej sięgają po mleko. Dotąd w kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Communication Unlimited wzięło udział czworo celebrities: artyści Kayah i Bogusław Linda oraz sportowcy Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. W planach jest pojawienie się w reklamach nowych znanych osób życia publicznego. Obecnie IAA planuje dalsze rozwinięcia akcji w okresie lato-jesień br. Dotąd wsparło ją 80 partnerów medialnych. “Pij mleko, będziesz wielki” organizowana jest w ramach programu “Marketing dla przyszłości”. (JP)