Kraj

Ferie z Decathlonem rozpoczynają promocję

Reklamy sprzętu dla narciarzy pojawią się w wielu mediach.

Ferie z Decathlonem rozpoczynają promocję
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii Decathlon. Sportowa sieć promuje swoją ofertę dla dzieci i dorosłych, którzy planują wyjazd na zimowe ferie. Produktem flagowym w kampanii jest kask narciarski marki Wed’ze. Promować ten sprzęt będą spoty telewizyjne 15- i 30-sekundowe emitowane od 11 do 24 stycznia w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych.
W radiu można posłuchać reklam spodni narciarskich junior i kasku narciarskiego. Główną stacją w kampanii jest Radio Zet.
Najnowsza oferta handlowa znajdzie się również na łamach “Rzeczpospolitej”. Sportowy sprzęt na ferie w internecie będą promować zasięgowe działania w sieci mediów regionalnych, kontekstowa reklama w sieciach, działania w ramach VoD oraz efektywnościowe.

Zimowy sprzęt promują także billboardy na stałym pakiecie outdoorowym.

Kreację outdoorową stworzyła agencja Sportpartner, warstwę audio do radiowych i telewizyjnych spotów Studio Antyradio. Autorem pozostałych kreacji jest agencja Garmont.