Kraj

Byss i Starcom przygotowały kampanię reklamową dla Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl rozpoczął zewnętrzną kampanię reklamową nowego serwisu Wiadomości. Kreację kampanii opracowała szczecińska agencja interaktywna Byss, natomiast zakupem mediów zajął...

Portal Gazeta.pl rozpoczął zewnętrzną kampanię reklamową nowego serwisu Wiadomości. Kreację kampanii opracowała szczecińska agencja interaktywna Byss, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do połowy czerwca br. Kampania Wiadomości portalu Gazeta.pl jest prowadzona tylko w internecie w wybranych witrynach sieci: ARBO, MAXreach, GRPnet, QNet oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Składa się z trzech linii i jest kierowana do użytkowników sieci w wieku powyżej 20 lat. Wykorzystano w niej bannery, billboardy, pop-undery i pop-upy. Nowością tej kampanii jest użycie bannera, w którym online jest zmieniany tekst przekazu w zależności od aktualnych wydarzeń. Celem kampanii oprócz pozyskania nowych użytkowników jest wykreowanie serwisu Wiadomości jako miejsca w internecie z szybkim, wiarygodnym i całościowym opisem aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie. Główne hasła kampanii to “pierwsi podajemy szczegóły” oraz “sprawdź, co się dzieje teraz”. (JP)