Zagranica

McBites promują się w Wielkiej Brytanii

Nowa kampania McDonald’s.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhQcH8-Mw6Jc%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
McDonald’s wprowadza zintegrowaną kampanię w telewizji i OOH, aby promować swoją nową przekąskę – McBites. 

Kampania została przygotowana przez Leo Burnett London we współpracy ze studiem produkcyjnym Blink.

Ilustracje zostały stworzone przez Juliana Ojanena & Daniela Sollschera z Major Briggs.

(Popsop)