Zagranica

Tesco rozszerza asortyment o Loves Baby

Tesco zdecydowało się na rozszerzenie własnego asortymentu o kolejną kategorię. Loves Baby będzie od tej pory brandem parasolowym, pod którym brytyjski marketer zamierza sprzedawać wszystkie produkty skierowane do dzieci.

Według analityków ruch ten spowodowany jest chęcią poprawy wyników sprzedażowych Tesco w kategoriach nieżywnościowych. Komunikacja brandu będzie odbywać się m.in. poprzez Tesco Loves Baby Club oraz nowy portal, w którym rodzice mogą znaleźć wskazówki i porady dotyczące produktów oferowanych w Tesco dla ich dzieci.

Matki będą także mogły wziąć udział w szeregu badań fokusowych, których wyniki będą brane pod uwagę przy ustalaniu asortymentu w tej kategorii.

Rywal Tesco w Wielkiej Brytanii sieć Morrisons również podejmuje aktywne działania w tej kategorii – niedawno dokonała przejęcia jednego z liderów brytyjskiego rynku – marki Kiddicare.

(MarketingWeek)