Kraj

Katarzyna Marczyk marketing managerem Pizza Hut

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła...

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła Katarzyna Marczyk. Objęła ona stanowisko marketing managera Pizza Hut. Marczyk jest absolwentką Copenhagen Business School i ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w działach marketingu firm: Kimberly Clark (Huggies CEE, Kleenex), Amis Medica (Olbas, Kalms) i Raisio Foods (Masmix). Ponadto agencja Synergy otrzymała nagrodę Worldwide Best Practice Award od Yum International (właściciel brandu KFC) za wprowadzenie na rynek polski nowego produktu – świeżych sałatek z kurczakiem KFC Zielona Linia. Produkt, jego koncepcja i kampania marketingowa zostały określone jako najlepszy przykład produktu w tej kategorii spośród wszystkich rynków, na których jest obecne KFC. Agencja Synergy Marketing Partners należy do firmy GCS – Global Communication Services. (AMS)