Kraj

Carlsberg zwiększa intensywność działań reklamowych związanych z Euro 2004

Carlsberg Okocim SA kontynuuje wsparcie reklamowe swojej sztandarowej marki piwa Carlsberg powiązane z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

Carlsberg Okocim SA kontynuuje wsparcie reklamowe swojej sztandarowej marki piwa Carlsberg powiązane z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2004, których Carlsberg jest oficjalnym sponsorem. Po rozpoczętej na początku ubiegłego miesiąca kampanii pod hasłem “PiłCarlska Fiesta” (pisaliśmy o niej w DS “MMP” 5 kwietnia br.) producent przygotował kolejne trzy kampanie reklamowe. Od 15 maja do 30 czerwca będzie trwała kampania outdoorowa – na terenie całego kraju pojawi się 700 cityligtów (na przystankach autobusowych w największych miastach), a w czerwcu dodatkowo 400 tablic formatu 6×3 m. Kreację kampanii outdoorowej przygotowały agencje BrandLine i Saatchi & Saatchi. Od maja do 4 lipca (czyli do końca rozgrywek Euro 2004) w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN-ie, TV4 oraz w stacjach kablowych będzie emitowany 30-sekundowy spot telewizyjny “Stadion” (jego 45-sekundowa wersja była już emitowana w drugiej połowie kwietnia). Oryginalną kreację spotu stworzyła agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R UK, zaś adaptację spotu wykonała Saatchi & Saatchi Warszawa. Zakupem mediów na potrzeby obu tych kampanii zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Carlsberg reklamuje się także w “Przeglądzie Sportowym” – jego logo widnieje np. przy prezentacjach wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach, w trakcie turnieju w czasopiśmie ma się również pojawić wiele niestandardowych modułów reklam prasowych Carlsberga. Według Marcina Sędziaka, junior brand managera, Euro 2004 to dla Carlsberga największe przedsięwzięcie marketingowe i promocyjne w tym roku – zarówno kampania, jak i środki, jakie zostały uruchomione na działania promocyjne, mają na celu utrwalenie wizerunku Carlsberga jako “prawdopodobnie najlepszego piłCarlskiego sponsora na świecie”. (MB)