Kraj

Nikon w zimowych kurortach

Marka rozpoczęła kolejną odsłonę zimowej aktywności.

Nikon w zimowych kurortach
Firma Nikon rozpoczęła zimową akcję pod hasłem “Jestem na stoku”. Na turystów odpoczywających w polskich górach czekają m.in. testy aparatów Nikon 1, lustrzanek i aparatów kompaktowych Coolpix, strefy wypoczynkowe dla narciarzy i snowboardzistów oraz konkurs fotograficzny z atrakcyjnymi nagrodami. Miasteczko Nikona pojawi się w 9 najważniejszych zimowych kurortach. Akcja potrwa przez całe ferie – do 23 lutego br.

Akcja wystartowała w Zieleńcu (12-14.01), następnie przeniesie się do Siennej (16-18.01), Wisły (20-22.01), Szczyrku (24-26.01), Zakopanego (28-30.01), Bukowiny Tatrzańskiej (1-3.02 i 9-11.02), Białki Tatrzańskiej (5-7.02 i 13-15.02), Kluszkowców (17-19.02) i zakończy się w Muszynie (21-23 lutego).

W strefie Nikona przygotowane zostały atrakcje i niespodzianki dla wszystkich miłośników aktywnego wypoczynku i sportów zimowych. Odwiedzający będą mieli okazję przetestować sprzęt firmy Nikon, m.in. aparaty i obiektywy serii Nikon 1 (Nikon 1 J1, J2, V1), który – jak informuje marketer – umożliwia fotografowanie w ekstremalnych warunkach, aparat kompaktowy Coolpix AW100 oraz wyposażony w system operacyjny Android model Coolpix S800c, a także wybrane modele lustrzanek i lornetek Nikon Sport Optics. W strefie Nikona narciarze będą mogli również odpocząć, a na narciarzy i snowboardzistów będą czekać stacjonarne grzejniki oraz leżaki i koce.

Dla odwiedzających Nikon przygotował dodatkowo konkurs fotograficzny. Aby móc wygrać jedną z nagród, m.in. aparat Coolpix AW100, wystarczy wykonać na miejscu pamiątkowe zdjęcie, np. utrzymane w klimacie sportowego zwycięstwa, odebrać kartę z indywidualnym kodem rejestracyjnym i zalogować się na stronie www.jestemnastoku.pl. Następnie za pośrednictwem aplikacji konkursowej każdy z uczestników będzie mógł udekorować swoją fotografię oraz zaprosić znajomych do oddawania głosów na daną pracę poprzez udostępnienie jej w portalach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest i Nk.pl.

Wśród 50 osób, których zdjęcia zdobędą największą liczbę głosów, w każdym z trzech etapów jury wyłoni 10 laureatów, którzy otrzymają nagrody w postaci kart podarunkowych sieci Decathlon. W finale konkursu spośród wszystkich laureatów jury wybierze pięć najciekawiej udekorowanych prac. Zwycięzca otrzyma aparat kompaktowy Coolpix AW100. Na zdobywcę drugiego miejsca czeka model Coolpix S01, a na pozostałych finalistów aparaty Coolpix S3300. Konkurs trwa do 23 lutego br.

Za realizację akcji odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Mechanikę konkursu wraz ze stroną internetową opracowała agencja Walk Social Media.