Kraj

Credit Agricole ponownie kusi zwrotem 10 proc. rachunków za media czy telefon

Pakiety kont PROSTOoszczędzających także w I kwartale br. posłużą Credit Agricole do umacniania pozycji banku uniwersalnego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSNqZvVn_BB8%26list%3DUUkVPtk41QajIPTxZILKHALg%26index%3D1%22%7D
Credit Agricole Bank Polska postanowił powrócić do komunikacji oferty pozwalającej klientom oszczędzić 10 proc. wydatków na domowe rachunki (za wodę, prąd, gaz, internet czy telefon). Posiadaczom rachunków PROSTOoszczędzające Plus lub PROSTOoszczędzające Premium bank odda klientom maksymalnie 200 zł w ciągu pięciu miesięcy.

– W strategii na najbliższe lata założyliśmy, że dołączymy do grona najlepszych banków uniwersalnych. Wprowadzenie pakietów kont PROSTOoszczędzających było ważnym krokiem na drodze do realizacji naszych zamierzeń, gdyż to właśnie konta osobiste są podstawą budowania długotrwałej relacji z klientem. Jestem przekonany, że w tym roku w zwiększeniu liczby prowadzonych przez nasz bank kont pomogą nam aktualne promocje, a więc “Oszczędzam na rachunkach” i “Jeszcze więcej oszczędzam na okrągło” – przekonuje Jędrzej Marciniak, członek zarządu Credit Agricole Bank Polska, odpowiedzialny za pion marketingu.

Ta druga oferta (“Oszczędzam na okrągło”) polega na tym, że wszystkie transakcje bezgotówkowe, jakich klient dokonuje kartą debetową, powodują zaokrąglenie wydanej kwoty i przekazanie kwoty zaokrąglenia na Rachunek Oszczędzam. Klient sam wybiera, ile ma wynosić wielkość zaokrąglenia: 50 groszy, 1 lub 5 zł. W ramach promocji bank przez trzy miesiące będzie dokładał do tych sum zaokrągleń dodatkowe 10 proc. od siebie (nie więcej jednak niż 50 zł każdego miesiąca).

Najnowsza kampania potrawa do 20 lutego 2013 r.

Film reklamowy utrzymany jest w konwencji najnowszej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche w roli głównej. Spoty wyemitują m.in. TVP, Polsat, TVN. Pojawią się one także w sieci Multikino i Cinema City. Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w internecie. Reklamy prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej i radiowej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i w witrynach oddziałów.

Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Konta PROSTOoszczędzające Plus i PROSTOoszczędzające Premium są bezpłatne w przypadku miesięcznych wpływów w wysokości odpowiednio: 1,5 tys. i 10 tys. zł. W innym wypadku ich prowadzenie kosztuje miesięcznie odpowiednio 8 i 16 zł.