Kraj

Agros-Nova z kampanią informacyjno-promocyjną dla swoich syropów

Działania prowadzone są pod hasłem "Samo najlepsze".

Agros-Nova z kampanią informacyjno-promocyjną dla swoich syropów
Marka Łowicz z portfolio Agros-Novej wystartowała z kampanią prozdrowotnych syropów Łowicz.

Ogólnopolska akcja wspierająca nową linię syropów Łowicz wystartowała w styczniu i potrwa dwa miesiące. W ramach kampanii informacje o innowacyjnych i prozdrowotnych syropach pojawią się w prasie, internecie oraz pojazdach komunikacji miejskiej.

Reklama prasowa wykorzystuje formaty całostronicowe, które będą emitowane w styczniu i lutym w 16 magazynach kobiecych, miesięcznikach poradnikowych i innych.
Reklama prasowa będzie wspierana kampanią internetową prowadzoną w portalach horyzontalnych oraz serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy, informacje o nowych syropach pojawią się m.in. na znanych blogach o gotowaniu: Kotlet TV oraz MakeCookingEasier.
Uzupełnieniem kampanii prasowej i internetowej będzie reklama outdoorowa w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, we Wrocławiu, w Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie oraz w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Plakaty będą obecne w metrze, tramwajach oraz autobusach do końca stycznia.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii syropów prozdrowotnych. Syropy dostępne są w czterech smakach o określonym działaniu: pędy sosny – wspomagają układ oddechowy, aronia – zwalcza wolne rodniki, czarny bez – wspomaga procesy obronne organizmu, dzika róża – wspomaga układ odpornościowy.

Kampania informująca konsumentów o nowej ofercie marki Łowicz wzbogaconej witaminami przypada na okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Jak podkreśla dyrektor marketingu Agros-Novej, Monika Kolano-Wysokińska, kreacja kampanii wykorzystuje
nową platformę komunikacyjną “Łowicz. Samo najlepsze” opracowaną przez agencję Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za design etykiet agencja CzteryCzwarte Brand Design.