Kraj

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny tego auta, tzw. special edition, która zakończy produkcję ML. W przyszłym roku koncern wprowadzi zupełnie nową terenówkę, która zastąpi ML. Samochody ze “special edition” zostały poddane lekkiemu liftingowi, m.in. poszerzeniu uległa monotonna do tej pory gama kolorów tapicerek, zderzaków, felg. Jak zapowiada Tomasz Nieborek, manager marketing communication Mercedes Car Group w DaimlerChrysler Automotive Polska, kampania ML pojawi się w ramach prowadzonej falami przez cały rok kampanii wizerunkowej marki Mercedes. Prowadzone jest ona w niszowych pismach typu “Harvard Business Review”, “Top Class”, “Golf & Life”. Podobną kampanię jak dla ML firma planuje także dla nowego kabrioletu SLK. Kampanie obu tych samochodów uzupełnione zostaną dodatkowo o tytuły zasięgowe, m.in. “Wprost”, “Business Week”. DCAP obsługiwana jest przez agencję Ad Fabrika/FCB i dom mediowy Mediaedge:cia. (MG, PU)