Kraj

Powrót spadającej lodówki

Kinder Mleczna Kanapka (Ferrero) kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0bwOXaX1v08%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
W komunikacji kontynuowany jest format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem – w nowej odsłonie kampanii zmienia się jednak kontekst sytuacyjny oraz wiek bohaterów.

Wraz z nowym, 30-sekundowym spotem telewizyjnym uruchomiona zostaje strona www.kindermlecznakanapka.pl, gromadząca informacje o działaniach wokół marki oraz przedstawiająca aktualne promocje produktowe.

Przewidziane jest mocne wsparcie kampanii w internecie – wliczając w to materiał filmowy w konwencji „making of”, przeznaczony do serwisu YouTube. Celem kampanii jest repozycjonowanie marki Kinder Mleczna Kanapka jako propozycji przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint. Za produkcję spotu odpowiada studio Prime Time, a za produkcję strony internetowej agencja E_misja Interactive 360.