Przetargi

Przetarg Okocimia na finiszu

Carlsberg Polska wybiera agencje do obsługi jednej z czołowych polskich marek.

Przetarg na obsługę marki Okocim (Carlsberg Polska) zbliża się do finału i prowadzone są ostateczne rozmowy z agencjami – wynika z naszych informacji. Według naszych wiadomości w procesie biorą udział agencje: Red8, która dotychczas obsługiwała markę w zakresie ATL, Marketing House – part of Havas Worldwide oraz Grandes Kochonos. Przetarg miał charakter ATL-owo-BTL-owy.

W ostatnim sezonie marka Okocim wróciła do komunikacji z brand hero marki – Mariolą, która pojawiła się w reklamie po niemal 20-letniej przerwie. Kampanię tę przygotowała agencja Red8. Obroniła ona wówczas budżet w przetargu zakończonym wiosną ub.r. Red8 pracuje dla Okocimia nieprzerwanie od 2008 r. – wówczas Okocim miał relaunch podstawowego wariantu, piwa jasne pełne, które powróciło na rynek po wielu latach nieobecności.

Do chwili zamknięcia tego wydania MMP24 nie uzyskaliśmy od Carlsberg Polska komentarza dotyczącego przetargu.