Kraj

FaceAddicted dla Eurosportu

Agencja realizuje dla stacji projekty zagraniczne.

Eurosport w swoim profilu w Facebooku uruchomił nową aplikację konkursową – grę “Biathlon”, która łączy działania w serwisie społecznościowym z relacjami telewizyjnymi. Jest to jeden z pierwszych przypadków działań z zakresu social TV w Polsce. “Biathlon” to druga po “Eurosport Narciarstwo Alpejskie” aplikacja uruchomiona przez Eurosport w obecnym sezonie zimowym. Autorem obu koncepcji jest firma FaceAddicted.

Fani Eurosportu, biorąc udział w grze, mogą zdobywać punkty bonusowe, odpowiadając na pytania, które komentatorzy zadają podczas relacji telewizyjnych z zawodów biathlonowych. Odpowiedzi na pytania z anteny pozwalają uzyskać dodatkowe punkty. Informacje o tym, podczas których relacji zadawane będą pytania, publikowane są na profilu Eurosportu w Facebooku. Działania te realizują cel powstania aplikacji – przepływ widzów Eurosportu na fanpage kanału i odwrotnie.

Nagrodami głównymi w konkursie są wyjazd na zawody mistrzostw świata w biathlonie i trening z Tomaszem Sikorą, ufundowane przez Polski Związek Biathlonu.

Agencja FaceAddicted realizuje obecnie aplikacje dla Eurosportu nie tylko na rynek Polski, ale także kilku krajów  europejskich, a także w Australii.