Kraj

Beemail rozpoczyna sprzedaż usług

Licencje na dostęp przed debiutem kupiły już m.in. ING czy Presspublica.

Na początek lutego zaplanowany został na polskim rynku debiut platformy Beemail – systemu e-mailingowego przeznaczonego dla sektora e-commerce. Jeszcze przed oficjalnym startem licencję na dostęp do Beemaila kupiły m.in. ING, Presspublica i Gadu-Gadu.

Wśród najważniejszych rozwiązań, na których oparta jest platforma Beemail, znajduje się moduł zautomatyzowanych e-maili warunkowych pozwalający na definiowanie indywidualnych dla poszczególnych konsumentów ścieżek zakupowych. W zależności od zachowań odbiorców, zarejestrowanych w mailingu lub na stronach docelowych, otrzymują oni kolejne wiadomości, których treść dostosowana jest do ich preferencji.

Beemail sprzedaje swoje usługi w trzech modelach. W opcji “Forever free” i “Enterprise” cena zależy od wielkości bazy (od 48 do 780 zł). W modelu “Pay as you go” klient płaci za liczbę faktycznie wysłanych e-maili.