Zagranica

Coca-Cola prezentuje spot przygotowany na Super Bowl

Marka angażuje telewidzów w wyścig do butelki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6uFQAqwbwSg%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Nowa kampania, przygotowana przez agencję Wieden & Kennedy, przedstawia wyścig przez pustynne piaski do ogromnej butelki Coca-Coli. W wyścigu biorą udział motocykliści, tancerki oraz kowboje – widzowie będą mogli wybrać grupę, która powinna zwyciężyć. Głosowanie potrwa do ostatniej sekundy transmisji turnieju Super Bowl.

Główny rywal Coca-Coli PepsiCo również angażuje publiczność – zaprosiło fanów do przesyłania swoich zdjęć, które mają szansę pojawić się na telebimach podczas otwarcia turnieju przez piosenkarkę Beyonce. 

(Popsop)