Kraj

Wizard pracuje dla Intersportu

Agencja zrealizowała kampanię w internecie dla marki Energetics.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8tNMQRhQQXA%22%7D
Głównym hasłem kampanii jest “Robię to!”. Akcję wspierają dwa spoty emitowane jako teasery w internecie. Kampanię promują dwa filmy 30-sekundowe: w wersji męskiej i damskiej.

W ramach koncepcji “Intersport Energetics – moja sportowa przestrzeń” ruszyły właśnie działania PR mające na celu popularyzację brandu oraz poinformowanie konsumentów, że Energetics to marka idealnie nadająca się do ćwiczeń we własnym mieszkaniu.