Getin Bank przy współpracy z publiczną Telewizją Polską przygotowali nietypową promocję – klienci, którzy przyjdą do banku, założą w nim konto i będą używać karty płatniczej, płacąc nimi minimum 300 zł miesięcznie, mogą liczyć, że przez kolejne dwa lata bank zwróci im opłatę za abonament RTV – w sumie ok. 400 zł. Akcja będzie wspierana miesięczną kampanią telewizyjną w TVP1 i TVP2 – 30-sekundowe spoty pojawią się w ekskluzywnych blokach reklamowych. Za koncept mediowy kampanii odpowiada Bank, za kreację spotów zaś agencja Walk The Line.
– Najbliższy rok będzie dla Getin Banku okresem inwestycji w jakość obsługi oraz budowę relacji z klientami. Będziemy mocno koncentrować się na walce o segment rachunków. Stawiamy na proste, funkcjonalne rozwiązania oraz innowacyjność – stąd też nowy pomysł na niestandardowe formaty obecności w mediach. Tym razem udało się przygotować akcję promocyjną i ofertę konta osobistego skrojoną specjalnie dla płacących abonament RTV – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku.
TVP, podobnie jak Polskie Radio, od lat skarżą się na malejące wpływy z abonamentu RTV.