Kraj

Lemon Sky rozważa wyjście z Grupy ADV

Agencja myśli o pozyskaniu partnera.

Agencja interaktywna Lemon Sky rozważa wyjście z notowanej na GPW Grupy ADV. – Są dwa powody powzięcia takich planów. Nasza specyfika działania obecnie bardzo różni się od reszty spółek grupy zajmujących się przede wszystkim technologią. Poza tym rozważamy pozyskanie partnera strategicznego, np. agencji sieciowej – mówi Magdalena Surowiec, CEO Lemon Sky.
Na razie szczegóły negocjacji z potencjalnymi partnerami nie są ujawniane. Magdalena Surowiec deklaruje, że Lemon Sky może nadal rozwijać się samodzielnie, ale partner mógłby dostarczyć spółce cennego know-how, np. w zakresie komunikacji ATL. Jednocześnie jednak agencji zależy na zachowaniu swojej kultury korporacyjnej.
Lemon Sky, dawniej Adv.pl, zatrudnia obecnie około 90 osób we Wrocławiu i Warszawie. Do kluczowych klientów należą Nestle, Tesco, Orange i Pernod Ricard. Spółka prognozuje, że 2012 r. zamknie z 18 mln przychodów i ok. 2 mln zysku.