Zagranica

Kampania w Urzędzie Standaryzacji Reklamy

Spot reklamowy przygotowany dla Barclays PLC, brytyjskiego dostawcy usług finansowych, powoduje skargi w Urzędzie Standaryzacji Reklamy (ASA).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjE7ofhcVACU%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Spot telewizyjny stworzony przez agencję BBH, nazwany “Ty vs. bezwarunkowa miłość”, pokazuje wymagającą córkę, która wymusza od ojca realizację kolejnych zachcianek: roweru, konia, samochodu i domu. Skarżący twierdzą, że reklama może zachęcić dzieci do naśladowania postaci z reklamy.

ASA jest obecnie w trakcie oceny skargi i podejmowania decyzji o wszczęciu formalnego postępowania wyjaśniającego.

(MarketingWeek)