Zagranica

Niebawem duża kampania BlackBerry

Research In Motion będzie mocno wspierać nowy model telefonu w czasie Super Bowl.

W związku ze zbliżającą się premierą wersji 10. telefonu BlackBerry firma wystartuje z dużą kampanią reklamową. Już teraz zapowiada, że będzie to największa kampania w historii marki, połączona z premierą systemu OS. Największa aktywność reklamowa przewidywana jest w czasie emisji finału Super Bowl.

BlackBerry wydało ok. 3,7 mln dol. na emisję spotu reklamowego w czasie rozgrywek sportowych w Stanach Zjednoczonych w najbliższą sobotę i niedzielę.

Uruchomienie nowego systemu operacyjnego może dźwignąć firmę lub zupełnie ją pogrążyć. BlackBerry bardzo rozczarował analityków, kiedy opóźnił premierę telefonu aż o pół roku. W tym samym czasie ujawnił też redukcję zatrudnienia o 30 proc. – pracę straciło ok. 16,5 tys. pracowników.

Oprócz 30-sekundowego spotu telewizyjnego BlackBerry będzie również wspomagany szerokimi działaniami społecznymi, w mediach cyfrowych i portalach społecznościowych. Strategia globalnej kampanii została stworzona przez BBDO.

(BrandRepublic)