Kraj

Dr. Oetker niebawem pokaże nową Riggę

Marka odświeża wizerunek pizzy i poszerza portfolio.

Dr. Oetker niebawem pokaże nową Riggę
Rigga Dr. Oetkera w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z nowymi dodatkami oraz w dwóch niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych.
Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.

Marketer zapowiada, że nowy smak i ulepszona receptura zostaną również wsparte nowymi opakowaniami: marka ma kojarzyć się z klasą i dobrym smakiem. Sprzedaż pizzy Rigga zostanie wsparta działaniami w internecie. W lutym ruszy dedykowany profil w FB, na którym będą organizowane konkursy dla fanów oraz inne atrakcje.

Według danych ACNielsena, na które powołuje się firma, Dr. Oetker to lider na rynku pizz mrożonych, którego udziały wynoszą 50 proc. (udziały wartościowe za listopad 2012). W portfolio Dr. Oetkera znajdują się również pizze Guseppe i Ristorante.