Kraj

Wystartowała kampania marki Ammko

Rusza wsparcie zup firmy Tan-Viet.

Wystartowała kampania marki Ammko
Kampania zup Ammko z portfolio firmy Tan-Viet (producenta m.in. zup Vifon) wystartowała z początkiem lutego i potrwa do końca miesiąca. Kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki Ammko. Linia zup to cztery smaki: pomidorowa, rosół, barszcz i serowa. Oferta Ammko skierowana jest do miłośników makaronu Vifon oraz tradycyjnych smaków. Kampania ruszyła 1 lutego i potrwa do końca miesiąca. Działania oparte są na outdoorze, radiu i internecie.

Spot emitowany w sieci powstał we współpracy działu marketingu Tan-Viet International SA (pomysł) z agencją GPD, która odpowiada za realizację. Muzykę napisał Jacek Gruszka. Media kampanii zaplanował i zakupił dział marketingu Tan-Viet International SA.