M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus gruntownie zmienia ofertę abonamentową

Maciej Burlikowski | 8 lutego 2013, 06:00

Play ma formuły "S", "M" i "L", a Plus: "O", "M", "G".

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, gruntownie odświeża swoją ofertę abonamentową (postpaid). Trzy nowe taryfy Plusa to: ”O”, ”M” i ”G”. ”O” - jak ”oszczędzasz”, ”M” - ”masz” i ”G” - ”gadasz”.

Najniższe abonamenty z najtańszymi telefonami zaczynają się już 19,90 zł. Tak jak w ub.r. operator będzie też mocno promował swoją sieć mobilnego internetu w szybkiej technologii LTE.

Nowe taryfy ”OMG” Plus będzie reklamował w kampanii, której kreację przygotowała agencja reklamowa Change Integrated. Planowaniem i zakupem mediów dla Polkomtela zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

- Postawiliśmy na prostotę i promocje "bez gwiazdek". Wszystkie elementy oferty znajdują się w jednym abonamencie - przekonuje Katarzyna Scheer, dyrektor zarządzająca rynkiem masowym BtoC w Polkomtelu.

Wyniki za IV kw. i za cały ub.r. Polkomtel opublikuje w przyszłym miesiącu. Na koniec września ub.r. Plus obsługiwał 13,77 mln klientów, z których 7,39 mln to klienci abonamentowi (postpaid).

Przedstawiciele operatora przyznają, że skrót ”OMG” został wybrany nieprzypadkowo. To używany np. w anglojęzycznych forach internetowych skrót oznaczający "O mój Boże!" (ang. "Oh my God!").

Czytaj więcej na temat: , , , ,