M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear wprowadza program lojalnościowy BtoB

Katarzyna Woźniak | 8 lutego 2013, 06:00

Klienci będą mogli wybierać produkty z wielu branż i korzystać z platformy do indeksowania.

Firma Goodyear, producent opon, wprowadza w swoich punktach serwisowych (ok. 300 w Polsce) program lojalnościowy. W ramach programu serwis za każdy zakup opon dostaje punkty. Dodatkowe punkty serwisy otrzymują za wyeksponowanie materiałów reklamowych.

Na stronie internetowej firmy dostępny jest sklep, w którym serwisy mogą robić zakupy za punkty. Innowacją w programie jest nieograniczona liczba punktów. W tym celu została stworzona autorska platforma do indeksowania sklepów internetowych. Dzięki temu w sklepie firmowym dostępne są artykuły z wielu branż, które można dostać w dużych sklepach internetowych: elektronika, kosmetyki, gry komputerowe, sprzęt sportowy i narzędzia ogrodnicze. Jedynym ograniczeniem, jakie może napotkać użytkownik programu lojalnościowego, jest dostępność sprzętu w danym sklepie internetowym. Platforma pobiera zdjęcia produktów oraz ich ceny bezpośrednio ze sklepów internetowych, następnie automatycznie doliczane są do nich cena przesyłki z danego sklepu oraz podatki. Za realizację działań związanych z programem reklamowym odpowiada agencja GMP Advertising.

Czytaj więcej na temat: ,