M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Interaktywna reklama Milki w sieci telewizji Multimedia Polska

Maciej Burlikowski | 8 lutego 2013, 06:00

Marka namawia do interakcji i obiecuje widzom czekoladę za darmo.

Kraft Foods, producent m.in. czekolad marki Milka, w ramach szeroko zakrojonej kampanii reklamowej nowego jej wariantu Milka Caramel postanowił wykorzystać usługę interaktywnej reklamy Vision+ dostępnej w sieci telewizyjnej operatora Multimedia Polska.

Podczas wyświetlania reklam Milki Carmel w blokach reklamowych abonenci Multimedia Polska zobaczą na swoich ekranach specjalnie przygotowaną nakładkę graficzną. Jeśli w tym momencie wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma za darmo nową tabliczkę czekolady Milka Caramel.

Czekolada i dodatkowo bon zniżkowy trafią do abonenta wraz z comiesięcznym rachunkiem od Multimedia Polska.

Na koniec września ub.r. Multimedia Polska miała 257 tys. cyfrowej telewizji (DTV i IPTV).

Czytaj więcej na temat: , ,