Kraj

Kampania Alpen Gold dla wytrawnych smakoszy

Kraft mocno wspiera nowe produkty z solonymi dodatkami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCEVLCKZv3CI%22%7D
W mediach Kraft wspiera nowe smaki czekolad Alpen Gold z solonymi dodatkami. Za kreację 15-sekundowego telewizyjnego spotu odpowiada Ogilvy & Mather Advertising, film wyreżyserował Marcin Filipek, nad produkcją czuwały dom produkcyjny Redworks oraz
Studio Platige Image (animacja). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania telewizyjna wystartowała 28 stycznia i potrwa do 3 marca.

Równolegle Kraft wspiera markę Milka – odsłony kampanii można zobaczyć m.in. na billboardach i w telewizji. Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie świadomości nowości produktowej Milka Caramel wśród Polaków. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do końca marca.
Bannery reklamowe pojawiły się również w największych galeriach handlowych i warszawskim metrze. Reklamy Milki Caramel pojawiły się także na podświetlanych plakatach na przystankach, w autobusach i tramwajach największych miast w Polsce.