W mediach Kraft wspiera nowe smaki czekolad Alpen Gold z solonymi dodatkami. Za kreację 15-sekundowego telewizyjnego spotu odpowiada Ogilvy & Mather Advertising, film wyreżyserował Marcin Filipek, nad produkcją czuwały dom produkcyjny Redworks oraz
Studio Platige Image (animacja). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania telewizyjna wystartowała 28 stycznia i potrwa do 3 marca.
Równolegle Kraft wspiera markę Milka – odsłony kampanii można zobaczyć m.in. na billboardach i w telewizji. Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie świadomości nowości produktowej Milka Caramel wśród Polaków. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do końca marca.
Bannery reklamowe pojawiły się również w największych galeriach handlowych i warszawskim metrze. Reklamy Milki Caramel pojawiły się także na podświetlanych plakatach na przystankach, w autobusach i tramwajach największych miast w Polsce.