Kraj

Mamba wraca do komunikacji w mediach

Ostatni raz marka wspierana była kampanią reklamową w 2007 r.

Mamba wraca do komunikacji w mediach
Marka Mamba (Storck) zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym wśród nagród znajduje się rodzinny wyjazd do Disneylandu. Cała akcja promowana jest w stacjach telewizyjnych Disney Channel, Disney XD, Polsat Jim Jam, wybranych witrynach internetowych z oferty Atmediów oraz w wyszukiwarkach.

Projekt nawiązuje do nowego świata i bohaterów Mamby, którzy mieszkają na tropikalnej wyspie. Marka wykorzystuje również w komunikacji swoje sprawdzone hasło “Wszyscy mają Mambę – mam i ja!”. Akcja ta stanowi powrót marki do komunikacji w mediach, Mamba ostatni raz wspierana była kampanią reklamową w 2007 r.

Kampanię koordynuje dom mediowy Initiative. Koncept konkursu oraz kreacja zostały wypracowany przy współpracy z Atmediami.