Kraj

PZL autorem kampanii dla PKPP Lewiatan

Akcja ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku właścicieli firm.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJu0Axnzlw-Q%22%7D
Organizacja PKPP Lewiatan, zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorców prywatnych, rozpoczęła kampanię reklamową projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”. Akcja ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku właścicieli firm. Działania są prowadzone w telewizji, radiu oraz prasie.

Spoty reklamowe będą emitowane do marca. Za kreację odpowiada agencja PZL. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało się nam ustalić, kto zaplanował i kupił media na potrzeby kampanii.