Kraj

Unilever zmienia logo marki Dove i wprowadza nowe opakowania żeli pod prysznic

Unilever Polska wprowadził zmiany w logo marki Dove. Zmieniono czcionkę napisu Dove, a symbol marki - gołąbek - został przeniesiony...

Unilever Polska wprowadził zmiany w logo marki Dove. Zmieniono czcionkę napisu Dove, a symbol marki – gołąbek – został przeniesiony pod napis. Zmiany w logo są wynikiem decyzji międzynarodowej i wprowadzane są na terenie Europy. Jednocześnie koncern wprowadził na rynek odświeżoną linię żeli pod prysznic. Celem tych zmian jest harmonizacja portfolio produktów. W skład linii żeli pod prysznic wchodzi pięć produktów. Ich sugerowana cena wynosi 11 zł. Na obecnym etapie wprowadzania produktów na rynek koncern nie podaje informacji na temat ich wsparcia marketingowego. Obsługą reklamową marki Dove zajmuje się agencja Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Initiative Warszawa. (JD)