Kraj

Socializer zamknął rok 10 mln zł przychodu

Zysk netto grupy w 2012 r. wyniósł ponad 2,1 mln zł.

Działająca w branży social media spółka Socializer SA opublikowała jednostkowy i skonsolidowany raport kwartalny wyników finansowych za IV kwartał 2012 roku. W tym okresie przychody netto ze sprzedaży grupy w ujęciu skonsolidowanym (dane konsolidowane od 1 listopada 2012 roku) wyniosły ponad 4,8 mln zł. Spółka wypracowała skonsolidowany zysk netto na poziomie ponad 1,2 mln zł.

W całym 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Socializer wyniosły 10 mln zł, a zysk netto ponad 2,1 mln zł. W stosunku do wyników Socializera za rok 2011 przychody wzrosły o ponad 6,7 mln zł (209 proc.), wynik netto zaś o ponad 1,3 mln zł (162 proc.). Rentowność ze sprzedaży przekroczyła 21 proc.

W 2013 roku Socializer planuje kontynuowanie wzrostu. Strategiczne zadania, jakie agencja postawiła sobie na ten rok, to automatyzacja procesów wewnętrznych firmy, a także skoncentrowanie się na długofalowej współpracy z dotychczasowymi klientami.

– Mamy ambitne plany w związku z ekspansją spółki 10K [operator marki Brandkarma będącej w strukturze spółki – przyp. red.] na rynki zagraniczne. W ramach jej działalności uruchamiamy właśnie nową markę o nazwie SocialFormance, która oferować będzie usługi optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i mechanizmów analitycznych – mówi Łukasz Misiukanis, prezes spółki.