Kraj

Nesvita z loterią

Nestle wspiera nowości ze swojego portfolio i ogłasza loterię.

Nesvita z loterią
Należąca do Nestlé marka Nesvita przygotowała na nowy rok dwie niespodzianki dla konsumentów: nowy wariant owsianki Nesvita Naturalnie na śniadanie oraz loterię promocyjną pod hasłem “Postanowienia noworoczne”. Codziennie, do 1 marca 2013 r., do wygrania są nagrody pieniężne.
Każdego dnia na konsumentów owsianki czeka nagroda w wysokości 500 zł, a co tydzień 5000 zł. Jak przekonuje marketer, za gotówkę można spełniać noworoczne życzenia. Aby wziąć udział w konkursie, należy w okresie od 10 stycznia 2013 do 28 lutego 2013 kupić jednorazowo minimum trzy dowolne owsianki: Nesvita płatki owsiane lub Nesvita Naturalnie na śniadanie, zachować dowód zakupu i przesłać jego numer bezpłatnie za pośrednictwem strony www.nesvita.pl.

Loteria wspiera wprowadzenie na rynek nowego wariantu – owsianki Nesvita Naturalnie na śniadanie w jednoporcjowych saszetkach. Produkt dostępny jest w odświeżonym opakowaniu nawiązującym stylistyką do składników, które zawiera owsianka. Marka oferuje dwa smaki: wanilia i golden syrup. Płatki owsiane Nesvita Naturalnie na śniadanie dostępne są również w kartoniku zawierającym 10 porcji owsianki o smakach: wanilia, golden syrup oraz jabłko i cynamon.

Za koncepcję kreatywną loterii, jej kompleksową obsługę, stronę internetową oraz materiały POS (plakaty, ulotki, podest z topperem, cenówka) odpowiada agencja TBWA. Loteria wsparta jest również działaniami w portalu Facebook, za które odpowiedzialna jest agencja 121PR. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie handlowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Opakowanie owsianki Nesvita Naturalnie na śniadanie zaprojektowała agencja CzteryCzwarte Grupa.