Kraj

IDMnet reorganizuje struktury handlowe

Następuje konsolidacja działów agencyjnych. Natomiast dział wsparcia sprzedaży poszerza kompetencje.

IDMnet wprowadza zmiany w strukturze spółki. Jedną z nich jest konsolidacja działów agencyjnych IDMnet, Afilo i sieci BizAd. Konsolidacja działów agencyjnych jest związana m.in. z wyraźnym wzrostem sprzedaży w ramach kampanii performance oferowanych dotychczas przez dział agencyjny Afilo, którym zarządzał Michał Szynal. Awansuje on na stanowisko dyrektora działu agencyjnego IDMnetu i pod jego kierownictwem połączone zespoły handlowe będą teraz współpracować z domami mediowymi, proponując im rozwiązania dotychczas oferowane przez osobne biura.

Za negocjacje w ramach współpracy z agencjami odpowiadać będzie nadal Jan Roszkiewicz, odpowiedzialny bezpośrednio przed zarządem spółki za wyniki negocjacji wszystkich produktów IDMnetu. Bierze też udział z ramienia IDMnetu w negocjacjach korporacyjnych.

Zmieni się również struktura działu wsparcia sprzedaży, który poszerzy zakres swoich działań o zadania marketingowe i projekty badawcze. Działem pokieruje Adam Siedlecki, który dołączył do zespołu IDMnetu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju sprzedaży. Siedlecki z branżą internetową jest związany od ośmiu lat i już wcześniej pracował dla IDMnecie na stanowisku affiliate managera. Zanim z powrotem dołączył do zespołu IDMnetu, był m.in. dyrektorem marketingu w Novem Group, gdzie odpowiadał za ofertę produktową sieci reklamowych należących do spółki.