Zagranica

Sony mocno wspiera Xperię Z

W drugiej połowie miesiąca marketer położy silny nacisk na reklamę prasową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FikTd9g6M9mA%22%7D
Sony ruszyło z intensywnymi działaniami w prasie dla swojego modelu Xperia Z. Marketer ma nadzieję, że jego flagowy telefon, który reklamowany jest jako odporny na wodę i piach, zwiększy udział producenta w rynku smartfonów. Według badania comScore marka Sony pozostaje za Nokią, HTC i BlackBerry i jest właścicielem zaledwie 5,5 proc. rynku w Wielkiej Brytanii. 

Sony w najnowszym opublikowanym raporcie finansowym podkreśla, że wiąże wielkie nadzieje ze swoimi smartfonami i w najbliższym czasie włoży wiele energii w ich promocję.

Według raportu finansowego Sony zmniejszyło straty, a dochody wzrosły o 6,9 proc., do 22,4 mld dolarów w ciągu trzech miesięcy do 31 grudnia ubiegłego roku.

(Marketing Week)