Kraj

JWT/Parintex realizuje kampanię Isostaru

North Coast, dystrybutor marki Isostar, zlecił agencji J. Walter Thompson/Parintex przygotowanie najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego Isostar. Kampania jest skierowana...

North Coast, dystrybutor marki Isostar, zlecił agencji J. Walter Thompson/Parintex przygotowanie najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego Isostar. Kampania jest skierowana do amatorów sportów w wieku 20-35 lat, a jej celem jest budowanie świadomości marki jako napoju mogącego zastępować sportowcom wodę, dostarczającego witamin i składników mineralnych w ilościach większych niż woda, regenerującego lepiej niż woda. Kampania obejmuje kina 8 największych miast Polski, a jej głównym przesłaniem jest informacja, że Isostar błyskawicznie gasi pragnienie. Kolejnym etapem kampanii jest prasa (m.in. “CKM”, “Shape”, “Cosmopolitan”, “Playboy”, “Men’s Health”). Na kampanię prasową składają się 3 layouty. (AMS)