Przetargi

Vectra potwierdza wybór Scholz & Friends

Agencja pokonała czterech konkurentów i zajmie się obsługą ATl i BTL operatora.

Operator sieci kablowej Vectra potwierdził nasze nieoficjalne informacje (patrz news MMP24 z 21.02) o rozstrzygnięciu przetargu na obsługę ATL i BTL i wyborze do tejże obsługi agencji Scholz & Friends.

W przetargu Vectry brało udział w sumie pięć agencji.

Do tej pory za komunikację ATL-ową Vectry odpowiadała agencja BBDO Warszawa, z którą Vectra zakończyła współpracę.

Nowo wybrana agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie wizerunku marki oraz komunikację oferty promocyjnej operatora. Wypracowana platforma komunikacyjna realizowana będzie w kampanii 360 stopni, obejmującej również nowe brand identity dla materiałów BTL.

Niedawno (patrz news MMP24 z 31.01) Vectra rozstrzygnęła także przetarg na planowanie i zakup mediów i zdecydowała o przeniesieniu obsługi mediowej z MediaComu do Starcomu.

Natomiast wedle wciąż niepotwierdzonych informacji kolejny przetarg Vectry – na obsługę interaktywną – wygrała agencja Pride & Glory Interactive (patrz news MMP24 z 13.02).