Zagranica

Burberry stawia na personalizację

Marka mody wprowadza kolejne technologiczne innowacje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgUD_ZPwiAvk%22%7D
Burberry wprowadził kolejną technologiczną innowację do świata mody. Firma opracowała własną technologię związaną z personalizacją dla “smart fashionistek”. Dzięki niej wierne marce kobiety będą mogły zamawiać torebki i ubrania ze specjalnie zaprojektowaną dla nich wszywką lub grawerowaną płytką z ich imieniem i nazwiskiem. Usługa będzie możliwa do zrealizowania do 3 marca.

Wbudowane w odzież płytki z informacjami umożliwiają również połączenie z internetem i obejrzenie akcji rzemieślniczej wykonywania personalizowanego graweru.

Film można oglądać również w Londynie w największych butikach: jest wyświetlany na olbrzymich ekranach, które na co dzień pełnią funkcję luster, natomiast zaczynają wyświetlać film, kiedy blisko nich znajdzie się plakietka ze specjalnym kodem, wykonywana na zamówienie.

Według “The Economist” uruchomienie personalizowanego serwisu i wzmocnienie działań cyfrowych jest związane z chęcią pozyskania nowych klientów: ceny akcji Burberry spadły bowiem na przełomie 2012 i 2013 r. o 18 proc.

(Popsop)