Kraj

Nestle dla kociarzy

Producent karmy Purina One zaprasza do pochwalenia się swoim zdjęciem z kotem w centrum Warszawy.

Nestle, producent kociej karmy Purina One, zaprasza do akcji, w której będzie można pokazać zdjęcie ze swoim pupilem w centrum Warszawy.

Firma zachęca do podjęcia trzytygodniowego wyzwania “Widoczne zdrowie dziś i jutro” związanego z wypróbowaniem karmy. Jeżeli uczestnik dodatkowo wgra swoje zdjęcie z kotem na stronie Kociarze.pl, zostanie ono wyświetlone od 7 do 9 maja w centrum Warszawy. Na zgłoszenia firma czeka do 1 marca.

Uczestnicy, którzy udokumentują udział w akcji w sposób najbardziej interesujący, kompleksowy i rzetelny
mogą wygrać zapas karmy Purina One i akcesoria dla kota. Szansę na wygraną mają również ci, którzy za pomocą aplikacji konkursowej, poprzez e-maila lub Facebooka polecą projekt znajomym posiadającym koty. Nagrody otrzymają osoby, z polecenia których najwięcej osób weźmie udział w akcji.

Organizatorem konkursu jest agencja MeatNet. Akcja wspierana jest kampanią internetową, telewizyjną i prasową. Pomysłodawcami i realizatorami promocji z wykorzystaniem tablicy świetlnej są agencje MeatNet i Adequate.