Kraj

Kapitan Nostres i latające sprzęty kuchenne [wideo]

Nową kampanię reklamową przygotowała agencja PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6MWkairInB8%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Jak informowaliśmy w ostatni piątek (patrz MMP24 z 22.01), Grupa PZU rozpoczyna nową kampanię reklamową. Bohaterem marki został Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU.  Kapitan mierzy się z codziennymi trudnościami życia we wszechświecie.

Pierwszy spot telewizyjny pt. “Kapitan Nostres i nienazwane obiekty” nawiązuje do oferty PZU, która gwarantuje w standardzie ubezpieczenie AC w formule all risks. Oznacza to, że ubezpieczeniem objęte są zdarzenia polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego.

Szeroko zasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w telewizji (główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne, spot 30-sek.), prasie, internecie (niestandardowe formaty displayowe w portalach ogólnopolskich, emisje wideo, promocja w serwisie YouTube), kinie (kampania spotowa), a także OOH (nośniki 12×3 i 12×4 oraz CLP w ośmiu największych miastach).

Kampania potrwa do 22 kwietnia br. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.