M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Statoil Polska promuje wybrane produkty i usługi

Serwis Dzienny | 9 czerwca 2004, 00:00

Sieć Statoil Polska przeprowadzi od czerwca do końca sierpnia promocję niektórych swoich produktów i usług na wybranych stacjach benzynowych. Celem...

Sieć Statoil Polska przeprowadzi od czerwca do końca sierpnia promocję niektórych swoich produktów i usług na wybranych stacjach benzynowych. Celem akcji "Piknik na Statoil" jest przybliżenie klientom gamy oferowanych produktów i usług, przedstawienie ich walorów i zachęcenie do częstego odwiedzania i korzystania z oferty Statoil. Podczas pikników promowane będą napoje, słodycze i mapy. Przy podwójnym zakupie programu trzeciego myjni dołączany będzie w prezencie ręcznik frotte. Dodatkowo na stacjach będą miały miejsce degustacje słodyczy, a dzieci otrzymają upominki i maskotki. Patronami promocji są: Mateus, Kolporter, Midac, Demart, Contex, Ciech, Master Foods, Carlsberg, Żywiec, Daffi Organika, AV, Autoland, Organica, Hiestand, Pepsi-Cola, Coca-Cola, Nestle i Lila Cafe. "Chcemy, by klienci odwiedzający nasze stacje czuli się u nas wyjątkowo, i dlatego organizujemy liczne promocje, prezentujące produkty i usługi w korzystniejszych cenach, a także przedstawiające nasz najnowszy asortyment" - mówi Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska. Promocją objęte zostaną także oleje silnikowe, które będzie można kupić z 20-proc. rabatem. Zakup niektórych produktów premiowany będzie bezpłatnym uzupełnianiem płynu do spryskiwaczy. Klienci stacji będą mogli także sprawdzić stan naładowania akumulatorów, ilość płynu hamulcowego i uzupełnić go po atrakcyjnej cenie. Promocja będzie wspierana materiałami POS w postaci plakatów i ulotek. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,