Kraj

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel

Od marca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączy Agnieszka Szlaska.

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel
Jej zadaniem jest budowanie wizerunku, promocja Clear Channel i jej oferty na tle rynku oraz branży out-of-home z wykorzystaniem know-how marki globalnej, jaką jest Clear Channel Outdoor. Odpowiadać będzie również za zbudowanie komunikacji marketingowej w związku z planowanym wdrożeniem standardu badań efektywności reklamy zewnętrznej Postar.

Szlaska od 14 lat jest związana z mediami. Od września 2007 roku pełniła funkcję dyrektora promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej w Wydawnictwie Bauer odpowiadała za promocję magazynów “Twój Styl” i “Pani”. W latach 2003-2005 pracowała w AWR “Wprost”, gdzie jako dyrektor promocji pracowała z całym portfolio wydawnictwa, m.in. “Wprost”, “BusinessWeek”.