Kraj

Specjalna edycja Powerade wspierana kampanią

Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nową odmianę napoju izotonicznego Powerade Gold Medal. Produkt jest oferowany w złotej butelce ze znakiem...

Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nową odmianę napoju izotonicznego Powerade Gold Medal. Produkt jest oferowany w złotej butelce ze znakiem “Official Sports Drink of the Olympic Games”. Ta limitowana edycja z okazji olimpiady będzie dostępna tylko od czerwca do września. Nowy Powerade będzie miał wsparcie w postaci kampanii TV autorstwa agencji Wieden & Kennedy adaptowanej na rynek polski przez agencję Publicis. Sprzedaż będzie także wsparta materiałami POS przygotowanymi przez agencję Dragon Rogue. W ub.r. Coca-Cola wydała na reklamę Powerade 12,7 mln zł (razem z promocją filmu “Matrix”, którego marka była sponsorem), PepsiCo na reklamę konkurencyjnego Gatorade – 40 tys., a Isostar – 622 tys. (marketingiem marki zajmuje się dystrybutor firma North Coast). (TW)