Kraj

Kanał Getin Banku w YT deklasuje rywali

Spośród top 20 brandowych kanałów w YouTube Getin Bank miał najwyższą dynamikę odsłon.

Jak wynika z danych Internet Research Center za styczeń br., kanał Getin Bank TV miał 379,7 tys. odsłon. Oznacza to dynamikę na poziomie ponad 1270 proc. Kanał markowy banku pod względem liczby odsłon uplasował się na dziewiątym miejscu. Tak dobre wyniki są prawdopodobnie skutkiem nowej kampanii reklamowej Getin Banku, która wystartowała w połowie stycznia. W ramach tej kampanii zaplanowano emisję wysoko pozycjonowanych spotów TV. Za kreację odpowiada agencja Bardzo, media zaplanował i kupił MediaVest.

Pod względem dynamiki odsłon następnym kanałem markowym w tym zestawieniu był Link4. Kanał ubezpieczyciela odnotował dynamikę 173 proc. z liczbą odsłon 311,9 tys. Trzecią największą dynamiką może pochwalić się kanał ubezpieczyciela Aviva – wzrost o 35 proc., z liczbą odsłon ponad 249 tys.