Kraj

Bank Millennium znów rywalizuje z Aliorem

Bank Millennium daje gwarancję najniższego oprocentowania, a Alior Bank - najniższej raty.


We wczorajszym wydaniu MMP24 pisaliśmy o nowej kampanii reklamowej Alior Banku, w której powraca on do komunikowania gwarancji najniższej raty pożyczek gotówkowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8WmLP_ReONc%22%7D
Swoją kampanię reklamową zaczyna także Bank Millennium. On z kolei daje pożyczkobiorcom gwarancję najniższego oprocentowania. Jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę oraz przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową, bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku.

W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i internetowe. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty i ulotki w oddziałach banku.

Dla przykładu: dla pożyczki w wysokości 27 tys. zł rozłożonej na 57 miesięcznych rat z ubezpieczeniem RRSO (rzeczywista roczna stopa procentowa) wynosi 20,23 proc.