We wczorajszym wydaniu MMP24 pisaliśmy o nowej kampanii reklamowej Alior Banku, w której powraca on do komunikowania gwarancji najniższej raty pożyczek gotówkowych.
Swoją kampanię reklamową zaczyna także Bank Millennium. On z kolei daje pożyczkobiorcom gwarancję najniższego oprocentowania. Jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę oraz przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową, bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku.
W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i internetowe. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty i ulotki w oddziałach banku.
Dla przykładu: dla pożyczki w wysokości 27 tys. zł rozłożonej na 57 miesięcznych rat z ubezpieczeniem RRSO (rzeczywista roczna stopa procentowa) wynosi 20,23 proc.