M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2013, 06:00

W ubiegłym roku - w porównaniu z 2011 - marketer zredukował swój budżet o około 15 mln zł.

Grupa Maspex zanotowała w 2012 r. wzrost sprzedaży o 10 proc. w stosunku do roku 2011 (MMP24 z 28 lutego).

Wzrost ten osiągnęła pomimo znaczącej redukcji wydatków reklamowych, według danych Kantar Media Grupa Maspex w 2011 r. na promocję w TV, radiu, prasie, na outdoorze i w kinach przeznaczyła ponad 29,6 mln zł, a w 2012 r. nieco ponad 14,6 mln zł. Najsilniej wspieraną reklamowo marką w 2012 r. był Tiger, na którego promocję Maspex wydał 14,466 mln zł.

W ub.r. Maspex zupełnie zrezygnował ze wsparcia marki Caprio, na którą w 2011 r. przeznaczył ponad 6,5 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,